- Que Rica (Tocame) (Clean) 歌詞 Pitbull Salvi Sak Noel
- 歌詞
- 專輯列表
- 歌手介紹
- Sak Noel Que Rica (Tocame) (Clean) 歌詞
- Pitbull Salvi Sak Noel
- I met this girl at the club
First names Sofa, last name Kim Good Let me tell you about her Shes a queen that lives like a king Drinkin, smokin, lickin, suckin, * ***in Her first names Sofa, last name Kim Good Shes so, so, so, so ****in good (Qué rica) So ****in good (Qué rico ) So ****in good (Qué rica) Shes so ****in good (Qué rico) So ****in good (Qué rica) So ** **in good (Qué rico) So ****in good (Qué rica) Shes so ****in good (Qué rico) (Uh-woo)Im callin on a lady See this dance flow and get crazy (Dale) Muévelo, muévelo, muévelo (Dale) Así me gusta, baby (Dale) Yo te enseño el mío (Dale) Y tú me enseña el tuyo (Dale) Take a couple shots (Dale) Y deja el orgullo (Dámelo) Take a couple shots (Dale) Y deja el orgullo (Dámelo) Take a couple shots (Dale) Y deja el orgullo (Dámelo) Shes a queen that lives like a king Drinkin, smokin, lickin, suckin, ****in Her first names Sofa, last name Kim Good Shes so, so, so, so ****in good (Qué rica) So ****in good (Qué rico) So **** in good (Qué rica) Shes so ****in good (Qué rico) So ****in good (Qué rica) So ****in good (Qué rico) So ****in good (Qué rica) Shes so ****in good (Qué rico) This goes to the fellas Advice: 'Dont get jealous' (Dale) These women, they get wild (Dale) And their friends, they get down (Oh) Yo te enseño el mío (Dale) Y tú me enseña al tuyo (Dale) Take a couple shots (Dale) Y deja el orgullo (Dámelo) Take a couple shots (Dale) Y deja el orgullo (Dámelo) Take a couple shots (Dale) Y deja el orgullo (Dámelo) Shes a queen that lives like a king Drinkin, smokin, lickin, suckin, ****in Her first names Sofa, last name Kim Good Shes so, so, so, so ****in good ( Qué rica) So ****in good (Qué rico) So ****in good (Qué rica) Shes so ****in good (Qué rico) So ****in good (Qué rica) So ****in good (Qué rico) So ****in good (Qué rica) Shes so ****in good ( Qué rico)
|
|